Alla inlägg den 25 februari 2009

Av Gabriella Blom - 25 februari 2009 19:51

Ja nu har jag varit och släppt in hästarna igen. Känns som jag bara är där på kvällarna nu för tiden. Men imorgon ska jag dit på morgonen. Josefin frågade om jag kunde rida Moro imorgon så då passar jag på att släppa ut hästarna innan. Det ska bli kul att träffa Moro igen. Jag vet att Josefin tänker sälja honom. Dom passar inte riktigt ihop. Synd, men det är ju så med hästar det är ju levande varelser. Jag hoppas det kommer någon riktigt bra köpare. Marleen hade lagt ut en ny bild på Karmel. Han är så fiiiin. Förstår inte att han inte blivit såld än. Hoppa kan han ju också. Fast jag vet att jan-feb inte är några bra månader att sälja häst på. Bara det blir lite varmare så tinar nog köparna fram :) Jag är glad att jag skickade ner honom till Skåne. Hade inte haft tid för honom och med bruten tå hade det ju inte gått alls. Imorgon ska jag till Linda och rida Johan också. Det blir bra känner att jag behöver träna. Har tappat en massa muskler eller snarare omvandlat dom till fett på något mystiskt vis :) Det är inte bra att ligga i sängen i 4 veckor.

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards