Alla inlägg den 12 februari 2009

Av Gabriella Blom - 12 februari 2009 14:11

Vad livet är underbart när man kan gå :) Klädde på mig täckbyxor och dunjacka och drog iväg till Färsta. Linda skulle träna för Eva så jag tänkte jag skulle kolla läget. Nästa vecka ska ju jag börja rida :) Så det kan vara kul att se vad dom jobbar med. Johan var lite seg idag. Linda fick jobba rejält, men på slutet blev han bättre. Han är ju stor och "lite" bekväm av sig så det gäller att få fart å herrn. När jag kom till stallet stod jag och myste med Tinneke hon känner igen mig :) Vi är ju kompisar och hon är världens gosigaste. Tyvärr hinner Linda inte rida henne nu, men jag lovade Tinneke att jag ska rida henne när jag kommit igång. Har alltid tyckt om den hästen tycker hon är så  vacker och det är mycket fart i tanten. Ja hon är ju inte så gammal blir 11 i år. Linda och jag åt lite hamburgare och sen följde hon med mig till Bergeforsen för att hälsa på Ystra. Vi tog in henne och borstade av henne. Hon har fått en trollfläta :) betyder att någon sett efter henne medans jag varit hemma. Det är andra gången en av mina hästar blivit flätad och det i olika stall.Jätteroligt.Linda tyckte hon var jättefin (trots att hon är väldigt lurvig just nu). Det ska bli så kul att börja jobba med Ystra. Lovar att sätta ut film. Hon ska vaccineras snart också, måste fixa det till veckan.Alltid är det något med dessa hästar =)

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards