Alla inlägg den 18 februari 2009

Av Gabriella Blom - 18 februari 2009 19:37

Blev lite sen imorse och eftersom jag skulle hinna till stallet innan jag började jobba  (kl 10). Så fick jag skynda på lite. Men jag hann, idealtid heter det :) Hade tagit med kaffe till jobbet eftersom det var tomt igår så jag tror inte någon blev arg. Jag tycker i normala fall att det är jättemysigt att komma till stallet på morgonen. Fast inte när jag har bråttom. Men ingenting är väl roligt om man måste stressa. Imorgon ska jag i allafall iväg och rida =) Det enda bekymret är skor det är ju rätt kallt också. Men det är ju jätteklumpigt med vintestövlarnna. Vi ska rida i ridhuset så då vill jag ha lite smidigare skor. Det löser sig säkert. Dom har ju lovat att det ska bli varmare så jag hoppas det gäller fr o m imorgon. Är ledig i 2 dagar. Det är bra att jag får vila fötterna lite. Fast det har faktiskt gått väldigt bra på jobbet. Imorse när jag vaknade hade jag träningsvärk i vaderna. Tänk att man kan få det av att gå. Undrar hur det kommer att kännas efter ridningen. Härlig träningsvärk.

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards