Alla inlägg den 10 februari 2009

Av Gabriella Blom - 10 februari 2009 18:17

Idag har jag handlat lite mat och nya gardiner till vardagsrummet. Dessutom har jag bakat nyttiga muffins. Tror faktiskt jag har behövt den här vilan. Börjar ta tag i saker som jag inte orkat förut. Det var jätte längesedan jag bakade. Det här var muffins med havrekli,hallon och blåbär.Jättegott Har börjat rensa bland alla mina gamla tidningar också. Sparar på tidningar som jag tror jag ska ha någon nytta av. Men dom känns ju lite gamla när dom börjar bli från 1998. Jag pratade med Natalie och hon skulle iväg och hoppa med Albin (min favoritponny ;). Har satt ut ny annons och skulle filma lite. Jag åkte iväg en sväng till SRK och kollade. Albin är ju så himla cool. Han bekymrar sig inte speciellt mycket att vara i ridhuset med en massa hinder. Ibörjan var han lite vinglig mot hinder, men han är ju inte hoppad uppsutten så mycket. Efter ett tag gick det bättre. Gissa om jag blir sugen att rida. Fast jag känner av i foten nu när jag gått omkring en del. Men det är väl inte så konstigt när man varit stilla i 3 veckor.Dessutom går jag ju på hälen för att inte belasta lilltån. Jag var ju och pussade på min lilla häst igår.Hon är ju såå sööt. Både manen och svansen hade växt och hon var rund och god om magen. På eftermiddagen när Andrea kom till stallet hade dom rivit hagen. Det är ju så mycket snö att staketet blir pyttelitet. Som tur var så stod båda tjejerna kvar i hagen. Dags att skotta kanske??

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards