Alla inlägg den 24 februari 2009

Av Gabriella Blom - 24 februari 2009 19:57

Idag var det lite mer fart på jobbet :)  Eftermiddagen gick relativt snabbt. Åt bara yogurt och keso till lunch. hade planerat in en semla också till fikat. Tänkte att jag skulle klara mig innan jag kom hem. Men när jag slutade kl 18 och skulle till stallet var jag rejält hungrig. Det blev en grillad på Pressbyrån. Imorgon måste jag försöka äta ordentlig lunch. Fast jag orkar inte ställa mig och laga mat på kvällen och inte på morgonen heller. Fast jag ska börja jobba 11 imorgon så då hinner jag nog. Meningen var att jag skulle vara ledig fredag, men det blev ändrat. Jag är ju ledig i helgen så det gör ingenting. Var ju till stallet och tog in hästarna. Båda var jättelugna idag. Det är ju så varmt nu så dom orkar väl inte busa omkring. Undrar hur lång tid det ta för Ystra att tappa all päls. Det kommer att vara hår överallt.

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards