Alla inlägg den 17 februari 2009

Av Gabriella Blom - 17 februari 2009 20:44

Tyvärr visade det sig att min bil inte går nu heller =( Alltså måste jag åka upp till mamma och pappa och låna deras bil. Vilket gjorde att jag inte hann åka och rida idag. Var i allafall till stallet imorse och tog ut hästarna. Det går bra men jag är lite orolig att någon ska kliva på min tå. Det går väl över så småningom. Ett brutet ben blir ju starkare säger dom men just nu skulle det nog göra väldigt ont. Har jobbat 14-20 och det känns i fötterna kan jag säga. Har mycket ondare idag än igår.Men det går väl till sig när jag blir van. Sprang runt en sväng i Birsta och letade någon fin tröja. Hittade några att prova, men dom passade tyvärr inte. Har skickat efter några från haléns hoppas det är något som passar. Imorgon är det jobb hela dan men på torsdag då SKA jag rida. Ledig hela dagen. Det behövs nog så fötterna får vila.Sen jobbar jag hela helgen. nHoppas det blir mer folk i Birsta. Idag var det heldött.

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards