Alla inlägg den 2 februari 2009

Av Gabriella Blom - 2 februari 2009 14:26

Idag skulle jag verkligen vilja vara ute och promenera. Eller rida. Eller vadsomhelst bara jag fick vara ute. Suck. Solen skiner och det är sååå fint. Men jag sitter inne och kurar. Har i allafall tagit mig i kragen och gjort mitt yogapass. Fast jag hade väldigt svårt att fokusera. Tankarna far omkring i huvudet. Hit och dit. Lyckades i allafall koncentrera mig till slut och fullfölja passet.Har suttit och kollat på internet på Oprahs hemsida. Det står faktiskt en hel del kul och intressant. Jag är ju beroende av tidningar, men ska försöka läsa mer på nätet istället. Fast det blir ju inte riktigt samma sak. Måste åka och handla när jag hämtar Johannes på skolan. Har bara en massa onyttigheter hemma. Fast vi köpte supergoda morötter på Coop så jag får väl ställa mig och skala ett gäng som jag kan knapra på. Ska försöka sätta igång med någon bok också. Jag älskar att läsa, men har inte varit inne i någon läsperiod. har ju massor med böcker , skulle kunna öppna bokhandel snart ,)

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards