Alla inlägg den 6 februari 2009

Av Gabriella Blom - 6 februari 2009 17:25

Lyckades faktiskt på på mig en gympadojja idag. En av Johannes som jag lät bli att knyta längst fram. Går på hälen och stortån för att inte belasta lilltån :) Det fungerar faktiskt. Vi var och handlade och det gick bra. Lite kallt med gympadojjor bara. Har satt in en pastagratäng i ugnen nytt recept så det ska bli spännande. En massa grädde fetaost och mozarella. Kan inte bli annat än gott.Har haft ont i huvudet idag oxå. Igårkväll var det riktigt dåligt. Fast det är ju bättre att bli sjuk nu än när jag börjat jobba igen. Till veckan ska jag försöka ge mig av till stallet. Måste hitta några bra skor som jag inte fryser i. Pilla kom och kollade såret igår. Det läker bra, men ser inte så vackert ut. Men huvudsaken är att det blir bra. Fick mail från Ridtravarföreningen att dom ska ha tömkörningskurs med Hans Sidbäck den 14 mars. Hoppas jag är ledig då. Skulle vara jättekul att gå och titta. Jag kan ju lära mig en del tills jag ska tömköra Ystra :)

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards