Alla inlägg den 1 februari 2009

Av Gabriella Blom - 1 februari 2009 20:26

Det går faktiskt att dammsuga på kryckor. Fast det är lite jobbigt. Foten är ju mycket bättre så jag kan stå på den. I allafall på hälen. Får ju inte belasta lilltån på 2 veckor till. Tror det blir svårt. Fast jag vill ju verkligen bli heelt bra, så det är väl bara att göra som doktorn säger. Efter städningen åkte vi till Ikea och fikade. Mörk chokladmandeltårta :) Smarrigt. Funderar på att springa vårruset. Visst är det konstigt, nu när man inte ens kan gå så blir man sugen på att springa. Jag måste försöka hålla konditionen uppe nu när jag inte har 4 hästar längre. Dessutom har jag ju ett jobb där man inte ens ser dagens ljus. Längtar ut i friska luften.. Ska försöka åka runt till alla mina vänner och rida :) Och så ska jag ju börja tömköra Ystra. Då blir det ju en del promenerat. Saknar verkligen att träna. Även om Bangkok som jag red förut hade sina sidor. Så blev det ju bra resultat till slut. Både jag och han utvecklades mycket under dom år jag tränade honom. Jag var jättestolt över att han blivit så fin. På bilden jag och Anna-Karin Svanebos häst Vicomte Roderik :)

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards