Alla inlägg den 4 februari 2009

Av Gabriella Blom - 4 februari 2009 17:15

Imorse mådde jag inte alls bra. Täpp i näsan och ont i huvudet :( När jag skjutat Johannes till skolan gick jag och la mig. Sov i 2 timmar. Tog en treo när jag vaknade och efter lite lunch mådde jag mycket bättre.  Kajsa väckte mig tidigt imorse och efter det hade jag svårt att somna om.

Jag kan gå på foten nu, i allafall på hälen. Försöker att inte gå så mycket men det är skönt t ex när man ska laga mat. Min chef ringde och frågade hur det var och jag sa att jag planerar att börja jobba den 16:e.Måste nog leta fram några sandaler, för jag får fortfarande inte in foten i några skor.Men det är ju över en vecka kvar så det ska kanske gå.Funderar på att ta en tur till stallet imorgon. Jag har ju inte träffat min lilla tjej sedan olyckan hände.

Ikväll ska jag kolla på Miami Ink och Top Model. Jag som sällan tittar på tv har fått en rejäl dos under dom senaste veckorna :)

Det är roligt att se att så många läser min blogg. Trots att det ju inte händer så mycket just nu. När foten blir bra ska jag åka runt och rida en massa. Då blir det kort och film.  Tur att jag har många hästar till mitt förfogande.


Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards