Alla inlägg den 3 februari 2009

Av Gabriella Blom - 3 februari 2009 16:57

Kunde inte hålla mig längre. Pratade med Linda igår och hon behövde en ny sadel. Vi bestämde att vi skulle åka till Grafströms ochh låna en Bates Innova. Hon behöver en sadel som helst ska passa både Johan och Hamilton. Bates kan man ju byta koppjärn på och har dessutom luftkuddar. Vi hann bara lägga på den på Hamilton och den såg ut att ligga ok. Hon skulle rida i den imorgon. Passade på att pussa på den stora killen. Det var ju 2 veckor sedan jag träffade en häst.Han är så fin, och stor 178 cm mkh. Här är det stege spm gäller. Undrar om jag kommer att kunna rida efter 4 veckor. Kommer nog att få en väldig träningsvärk. Kollade om jag skulle lyckas hitta någon sko att sätta på högerfoten idag när jag skule gå ut

, men det gick inte alls. Kan gå lite på hälen nu inomhus. Jippii. Prat m en kompis som varit med om samma sak, det hade tagit 6 månader innan det blev bra :( Jag tänkte i allafall börja jobba om 2 veckor. Då måste jag kunna gå.

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards