Alla inlägg den 5 februari 2009

Av Gabriella Blom - 5 februari 2009 15:03

Ont i huvudet imorse igen. Suck. Chattade med syster och vi bestämde oss för att äta lunch på stan. Vi åt på Tant Anci och Fröken Sara. Jag åt varm macka med lax och grekisk fetaost och Pilla åt Ärtsoppa med vitt vin och citroncreme, båda var jättegoda. Hade funderingar på att åka ut till stallet, men kände mig helt slut så jag åkte hem istället. Vet inte om det är dom tunga molnen som gör att jag får ont i huvudet. Det är ju i allafall inte lika kallt längre. Men jag tycker bättre om när solen skiner.Till veckan hoppas jag kunna få på mig någon typ av sko så jag kan åka iväg till stallet. Bess flyttar på lör så då är det bara Ystra och Mitty kvar i stallet. Vi skulle verkligen behöva få dit lita fler hästar. Det är ju så fint stall och superläge så  jag hoppas att vi får några nya hyresgäster snart. Jag börjar verkligen bli trött på att bara vara hemma. Det ska bli så kul att börja jobba igen. Men det är en vecka kvar. Ska börja belasta foten lite försiktigt till veckan så jag orkar stå hela dagen. Vi är ju fler som jobbar samtidigt så jag kan säkert vila foten emellanåt. Det kommer att gå jättebra.

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards