Alla inlägg den 9 februari 2009

Av Gabriella Blom - 9 februari 2009 09:21

Började dagen med att bogsera igång min Ford :( Den tycker inte om kyla. Det gör ju i och för sig inte jag heller. Det är ju en diesel och dom är tydligen mer känsliga. Ska åka upp till mamma och pappa idag och fixa startkablar. Tänkte åka förbi stallet och hälsa på Ystra också :) Har fått en massa bilder på fina hästar från Polen. Tänk att man blir sugen varje gång, trots att jag vet vad mycket jobb det är och vad det kostar.Det var en jättefin brun hingst (tror jag) som jag blev förälskad i(se bild). Syrran berättade igår att chefen för Systembolaget tjänar 250 000 i månaden. Helt sjukt. Jag vill också tjäna så mycket pengar :) Var på O´Learys och åt igår. Det var gott, men dom har ju inte lika mycket att välja på längre. Lyckades få på mig ett par varmare skor, men det var inte så skönt. Lilltån och ringtån är helt stela och jag är öm på såret. Men jag tror inte det är någon fara. Funderar på om det ska gå att rida. Vet inte om jag kan rida lätt. Jag får väl prova till veckan.

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards