Alla inlägg den 7 februari 2009

Av Gabriella Blom - 7 februari 2009 17:05

Eftersom jag kan ha skor så åkte vi ut till Birsta idag. Det går lite sakta men jag tar mig ju dit jag ska. Fikade på Charm och strosade runt lite. Känner mig som en gammal tant som måste sitta och vila hela tiden. Vi var på ÖB och äntligen säljer dom ut Polly X-mas collection.Jättegoda  smak av bl a kanel och saffran.10 kr vilket fynd ;) Nu känner jag mig trött och ska ta ett bubbelbad. Sen blir det att slappa framför tvn. Kan inte vara kul att läsa min blogg just nu, händer ju ingenting. Nästa helg ska jag ju i allafall hålla lektion på SRK. Och när jag börjat jobba borde jag kunna komma igång och rida oxå. Var in på jobbet och hälsade på, det var lite folk i allafall. Och det hade kommit in lite nya kläder. Blir roligt att börja jobba. Fast jag tycker dom här 3 veckorna har gått väldigt snabbt.


Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards