Alla inlägg den 26 mars 2009

Av Gabriella Blom - 26 mars 2009 15:17

Idag red jag Tinnike i ridhuset :D Först var hon superpigg, skulle bara springa. Det var en massa hinder och Linda tränade med Johan på ena sidan. Det var en till som red på min sida. Jag skrittade mycket och försökte få henne att bli mjuk utan att hänga i handen. Efter ett tag kunde hon faktiskt trava i lugnt tempo i låg form. Jätteroligt. Tog h galopp en gång, men hon rusar så hemskt och så fort så det vart lite trångt mellan alla hinder. Dessutom älskar hon att hoppa så hade jag styrt mot ngt hinder så hade vi nog flygit över.Det får bli lite mer galopp nästa gång. Hon är rätt omusklad på ryggen så hon måste bygga upp sig för att orka ordentligt. Johan gick jättebra idag med Linda. Hon var riktigt nöjd :) Vi var ut i skogen en sväng också jag red Naomi och Linda Hamilton. Naomi är jättefin att rida. Inte samma fart som sin mor men snäll och trevlig. Nu känns det skönt att vara hemma en stund. Ska till stallet ikväll och ta in hästarna. Andrea var sjuk så jag lovade att mocka åt henne också. Imorgon ska jag ta en sväng i skogen med Johan. Tycker inte han ska behöva gå i ridhuset 3 dagar i rad.

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21 22
23
24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards