Alla inlägg den 18 mars 2009

Av Gabriella Blom - 18 mars 2009 17:20

Måste bara lägga in en till film. Försöker få honom att flytta undan för skänkeln med lite varierane resultat. Dom andra kan man se på www.youtube.com/gabriellablom

Av Gabriella Blom - 18 mars 2009 17:04
param>

Idag lyste solen så jag bara måste ta en promenad innan jag for till stallet. Gick runt en sväng här i Haga och njöt av det vackra vädret. Åkte iväg till Färsta och kollade en stund när Linda tränade med Naomi. Dom passar så bra ihop. Naomi har inte gått så mycket på slutet men jobbade på bra ändå. Stack till stallet och hämtade johan. Hade med kameran så Linda kunde filma. Han kommer igång snabbar för varje gång jag rider. Börjar bli riktigt uppmärksam och det märks att han tycker det är roligt. Det är ju en fantastiskt vacker häst :) Jag kommer nog att sitta och titta på filmerna hela kvällen. Det är bra att filma för då kan man kolla sin egen sits oxå. Det är ju helt otroligt men nu kan jag helt plötsligt sitta hur bra som helst i traven. Han tog rätt galopp hela tiden utom när jag var slarvig och lutade mig fram i fattningen. Idag var han rätt stel i vänster varv och ville skjuta ut bogen hela tiden. men annars kändes han fin. Imorgon ska Linda träna med honom så det blir roligt att höra vad hon tycker. Jag tänkte åka dit och titta. Hoppas på soligt väder för jag ska ut och tida Tinneke. Ska bli så roligt. Jag ÄLSKAR verkligen att rida. I allafall dessa underbara hästar.

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21 22
23
24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards