Alla inlägg den 25 mars 2009

Av Gabriella Blom - 25 mars 2009 18:11

Var och drack kaffe på stan med min syster. Då berättade hon att jag skrivit precis samma sak 2 ggr i min blogg?? Kan det vara möjligt. Det var tydligen om min nya fina gröna kofta :) ja men då är det väl ingen som missat att den är grön. Vi gick runt på stan en sväng. Provade lite tröjjor på Hennes, Men ingen var bra. Var på biblo också och lånade lite gamla Ridsport. Är så trött idag typiskt när man är ledig. Ska lägga mig på sängen och läsa efter middagen. Det blir våfflor såklart.Imorse när jag kom till stallet var hästarna redan ute. Andrea hade missat att det var min dag att ta ut. Jag mockade och friserade Ystra lite. Andrea skulle dit senare så hon får ta in också. Sen åkte jag till Linda. Red Johan i ridhuset. Han var helt underbar :)Tänk vilken skillnad det kan bli på så kort tid. Jag red bara uppmjukande rörelser och böjde igenom honom ordentligt. Han fick arbeta i rund form i alla gångarter. Galoppen var jättefin och han tog rätt galopp varje gång.Vilken kille.Imorgon ska Linda träna med honom ska bli kul att höra vad hon tycker. Jag ska ta Tinnike och rida lite i ridhuset samtidigt. Sen ska vi rida ut på dom andra hästarna. Jag vill rida så mycket som möjligt när jag är ledig. Behöver ju träna upp ridmusklerna.Blir roligt att rida Tinnike. Kommer att ta det väldigt lugnt, hon är ju inte riktigt igång än. Mycket övergångar (min favorit övning).

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21 22
23
24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards