Alla inlägg den 13 mars 2009

Av Gabriella Blom - 13 mars 2009 20:48

Dagens plan var ju att rida Johan. Men efter att ha släppt ut hästarna och mockat var jag helt slut. Johan kräver ju lite av ryttaren så jag skjuter upp ridningen tills på söndag. Tog in Ystra och piffade till henne lite, satte på henne ett schabrak och täckesgjord. Hon brydde sig inte alls om det. Mitty gnäggade som en galning när vi gick iväg så Ystra blev rätt pigg. Men hon är ju lydig och snäll så det är aldrig några problem. Vi var ute ca 45 minuter och det var jättemysigt. Sen åkte jag hem och la mig på sängen tills jag skulle på jobbet. Har klivit in något i foten men det syns inget bara känns. Tog en nål och började gräva där det gjorde ont, men lyckades nog inte få ut något. Får be min (sjuk)syster kolla på foten imorgon. Hon har lovat att klippa mig också. Ledig hela helgen, Yipiii. Nästa månad jobbar jag varje helg. Fast det är ju bra för plånboken =) Och jag hinner ju rida på veckorna när jag är ledig. Ska lägga ner mer jobb på Ystra också. Vill vänja henne vid så mycket som möjligt.

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21 22
23
24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards