Alla inlägg den 22 mars 2009

Av Gabriella Blom - 22 mars 2009 20:45

Igår kollade jag på Robinson och idag på WipeOut. Tänk vad folk utsätter sig för. Jag tror inte jag skulle klara av Robinson. Kan inte vara utan mat. Blir både grinig och svag. WipeOut kanske men då skulle jag nog behöva träna lite kondition först :)Styrka och balans har jag nog så det räcker. Har ätit tårta idag. Mums. Ingen vidare näringsrik middag, men god. Ska försöka komma ut och gå imorgon innan jobbet. Hoppas det blir fint väder. Undrar vad jag ska ha på mig imorgon på jobbet. Alltid samma fråga. Börjar bli less på kläderna. Har lagt undan en grön kofta på Flash. Trött på svart och grått. Nu när det börjar ljusna ute vill man ha lite färg. Hoppas Karmel blir såld snart, har inte hört något. Inga svar alls på Ystra, men jag vet att det är svårt att sälja unghästar. En sak har jag i allafall lärt mig och det är att allt brukar ordna sig till det bästa. Fast ibland kan det ta lite tid.Det är bara att ha tålamod.

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21 22
23
24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards