Alla inlägg den 9 mars 2009

Av Gabriella Blom - 9 mars 2009 19:28

Idag fick vi 30 kartonger med tröjor. Dagen gick supersnabbt. Jobbade så jag blev svettig. Himla kul och imorgon är jag ledig och får rida. Känns som en bra början på veckan. Ikväll ska jag bara slappa, Var till stallet imorse och tog ut hästarna. Ystra var så himla smutsig måste ha sovit tungt inatt :) Gick ut i hagen och borstade bort det värsta. Pratade med en tjej i stallet bredvid. Hon hade uppfattningen att frieserhästar var spattiga nervösa och bakskygga ???? Vad får folk allt ifrån. Dom frieser jag träffat har alla varit lugna snälla och supercoola. I och för sig beror det väl på hur hästar blir behandlade. Men frieser är tänkande hästar och tycker dom inte om någon så visar dom det också. Det är väl som med alla djur och människor också, man är olika. Lade ut länkar till youtube på dom polska hästarna jag annonserat. Det är ett hoppsto som jag tyckte såg riktigt fin ut. Dom hade sadlat alldeles för långt fram, men hon rörde sig riktigt bra och hoppar 1.20 Så är det någon som söker häst så tror jag hon kan vara riktigt trevlig =) Fick tidningen Hälsa idag. Tog en prenumeration eftersom det var ett bra erbjudande. Tror jag ska lägga mig på sängen och läsa lite.

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21 22
23
24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards