Alla inlägg den 24 mars 2009

Av Gabriella Blom - 24 mars 2009 21:36

Vi har ju rätt kallt inne på jobbet för många av våra kunder är rätt varma av sig. Det är ju inte jag däremot. Nu har det ju varit lite kallare ute några dagar. Så när jag kommer ut i bilen efter jobbet så håller jag på att frysa ihjäl.På med värmen på högsta och när jag kom fram till stallet drog jag på mig täckbyxorna och fleecetröja under jackan. Det är så himla mysigt med täckbyxor. Känns som att vara inlindad i ett täcke :) I allafall mina dom är så mjuka och sköna. Vi har fått en massa morötter så jag var och hämtade dom. Skalade restaurangmorötter. Jag åt nog 4 stycken på vägen hem. var superhungrug eftersom jag inte ätit någon middag. Morötterna är jättefina enda felet är att datumet gått ut. Nu på vintern håller dom länge. I morgon är jag ledig.YES Först ska jag ta ut hästarna och borsta på Ystra lite. Sen åker jag till Färsta och rider Johan. Han har stått några dagar så det blir mycket uppmjukande arbete den här veckan. Nu ska jag nog gå och sova. Trött som vanligt, fast idag på rasten var jag duktig och gick ut en sväng . det var ju så fantastiskt fint väder. var in på Flash och köpte en kofta också. Grön ;) Är så trött på svart och grått. Ska ju jobba hela helgen också så jag behöver lite nya kläder.

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21 22
23
24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards