Alla inlägg den 17 mars 2009

Av Gabriella Blom - 17 mars 2009 19:43

Efter att jag skjutsat Johannes till skolan åkte jag upp till "ryggis" spåret. Det gick jättebra att gå där. Tog ca 20 min och jag hade kunnat gå ett varv till, men skulle börja jobba kl 10 så jag åkte hem och duschade istället. Det var så skönt att komma ut och gå. Ska försöka hinna med det dom dagar jag inte rider. Har jobbat hela dagen fick nya tröjor och flyttade om lite grejjor så dagen har gått rätt fort. Åkte till stallet och mockade och släppte in hästarna. Det är ljust så länge nu på kvällerna. Det tycker jag om :)

Nu är jag ledig 2 dagar eftersom jag jobbar i helgen. Imorgon ska jag rida Johan och Linda ska kanske ta kort eller filma. Sist var han ju så duktig så vi hoppas på en repris imorgon. Nu ska jag lägga mig på sängen och läsa lite. Har börjat med Dalai Lamas  "Lycka". Den har stått i bokhyllan länge men nu kände jag för att läsa den. Mycket intressant. Det står bl a att man kan träna sig att vara lycklig. Dalai Lama verkar ju vara en underbar människa. Trots att han fick lämna sitt land för 50 år sedan verkar han så lugn och harmonisk. Alltid nära till skratt. Man möter inte många sådana människor idag.

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21 22
23
24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards