Alla inlägg den 10 mars 2009

Av Gabriella Blom - 10 mars 2009 20:28

Tar det aldrig slut med det här snöandet. Jag har fått bilder på hästar från Polen och där är det minsann bart. Fy vad orättvist. Imorse tog jag ett svårt beslut. Jag satte ut Ystra på annons. Saker blir ju inte alltid som man tänkt :( Vi får se om Karmel blir såld eller om någon bra person vill köpa Ystra. Saker och ting kan ju ändras på vägen. Jag ringde till Linda imorse och hon skulle iväg och träna för Sigrid Bergåkra så jag hängde med. Alltid kul att titta på träning och träffa lite folk. Det gick rätt bra men Johan var lite trött eftersom Sigrid ridit honom dagen innan. Jag fick rida Hamilton idag och det tyckte jag skulle bli roligt eftersom han såg så fin ut när Linda red sist. Fast jag vet inte om det är jag som inte passar med honom eller om han bara hade en riktigt dålig dag. Han var så himla stel och stark så jag slet som ett djur. Fick honom aldrig att bära riktigt och bli lätt fram. Var helt slut. Måste rida honom igen för att känna om det blir någon skillnad. I söndags så hoppades han så det kan ju hända att han hade rejäl träningsvärk. Jag var i allafall helt färdig efteråt. imorgon är det jobbdags igen. Blir nog ingen ridning förrän fredag fm. Då hoppas jag få rida Johan.

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21 22
23
24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards