Alla inlägg den 19 mars 2009

Av Gabriella Blom - 19 mars 2009 16:15

Idag tog jag Tinnike och Linda tog Hamilton och så gav vi oss ut en sväng i det fina vädret. Vi red inte så länge för Tinnike blir rätt svettig och jag vill  ta det lite lugnt med henne nu i början. Men hon är ju alltid pigg och framåt så fick hon skulle hon nog springa i timmar :) Var iväg på  Kings en sväng. Dom har fått in en del nya fina Pikeur grejjor. Jag behöver inget särskilt så jag höll mig från att handla idag. Det blir i allafall billigt att ha unghäst. Ystra fick ju en ny fin grimma i julklapp. Använder ju inte så mycket annat till henne. Imorgon tänkte jag gå ut en promenad med Ystra. Hoppas det fina vädret håller i sig. Pratade med Linda om att hoppa lite med Tinnike ev på måndag. Hon tycker ju att det är jättekul och jag har inte hoppat på evigheter. Det har varit skönt att vara ledig några dagar. Har inte varit så jättepigg. Imorgon börjar jag 13 och jobbar till 20.  Så det är bara att ladda batterierna.

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21 22
23
24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards