Alla inlägg den 29 januari 2010

Av Gabriella Blom - 29 januari 2010 19:01

Åhh vad fin hon är   . Hann tyvärr inte prata så mycket med henne. Skulle iväg och möta kicki från Polen. Dom skulle vidare till Norge med en häst. I Rafas pass hittade jag papper från när hon visades som 4-åring. Hon fick 79 poäng av 100 det ska vara riktigt bra. Hon hade 4 av 5 på huvud o hals o 12 av 15 på utseende. Måste försöka hitta någon som kan slå på henne skor. Inte lätt. Min hovis kunde tidigast nästa helg. Får väl åka in till ridhuset annars. Imorgon ska jag ta kort. Nu ska jag åka o handla lite godis   

Av Gabriella Blom - 29 januari 2010 08:21

Tordes inte åka iväg med Llegado igår. Ville inte riskera att köra fast med transporten. Var till stallet på morgonen och gjorde klart. Jag skulle åka till Härnösand så jag planerade att rida på kvällen. Nu blev det inte så för mötet där drog ut på tiden . Dessutom stod det 5 lastbilar i en backe på väg ut från Härnösand. Vände och åkte Viksjövägen. Blev sen middag och ingen ridning. Nu ska jag till Linda och rida Takida sen till Alnö och rida Llegado. Det får bli en ordentlig tur idag   . Rafa kommer idag. Måste städa bland alla mina saker i stallet. Ska försöka ta lite bilder oxå. Dax att sätta på vinterkläderna. Fy vad kallt det är idag.   

Lite bilder: Jag och Johan när han ska ut med släden och Takida när jag red sist.

    

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards