Alla inlägg den 20 januari 2010

Av Gabriella Blom - 20 januari 2010 19:28

Anna var med till stallet och fotograferade. Fina kort, synd bara att det blir mörkt så fort. Llegado var lite seg ibörjan och Det är alltid spöken bakom snökullen på kortsidan av paddocken :) På slutet kändes han i allafall väldigt fin. Han är lite tjafsig i munnen, men det kommer nog att sitta i ett tag. Galoppen var jättefin och på slutet jobbade jag med att få honom avslappnad med längre överlinje. Det blir bättre och bättre. Imorse hade vi möte på jobbet. Sedan for jag ner till Kings och köpte foder, nya fleecevantar och ett jättefint fleecetäcke. Det var brunt med ett beigerutigt band runt. Det fanns bara 135 men jag hoppas att det passar på Rafa. Det jag har hade Karat i boxen så det är inte så fint längre. Det nya ska hon få ha som fintäcke    . Som det ser ut så kommer hon nästa tors eller fredag. Då ska transporten vara klar. Imorgon tänkte jag åka till stallet tidigt. Sedan ska jag ha kaffemöte och sen jobbar jag. Fullt upp som vanligt. Fast det här kaffet är kanon. jag känner mig jättepigg och full av energi   

Av Gabriella Blom - 20 januari 2010 19:23

          

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards