Alla inlägg den 4 januari 2010

Av Gabriella Blom - 4 januari 2010 22:23

  Inte kommer jag ihåg att man blev så trött av att hoppa   . Åkte ut tll stallet imorse. Hade tänkt rida, men Lena hade precis släppt ut Llegado. Hade inte mage att ta in honom igen. Lite pussar fick han i allafall. Gjorde iordning allt och åkte hem . Tog ett varmt bad och det gjorde ju inte att man blev piggare. Det var mycket folk på jobbet så dagen gick hyfsat snabbt. Imorgon ska jag åka till stallet före jobbet igen. Nu har jag skrivit på tavlan att han ska stå inne. Jag har bokat tid på kliniken på torsdag. Det är dags att dra Llegados vargtand.Måste leta rätt på mitt hackamore. Inte kul att stoppa in bett i munnen när man dragit en tand. Jag hoppas att han slutar dra i tyglarna när tanden är borta. Då har vi i allafall gjort det vi kunnat. Jag vill tacka alla för dom fina kommentarerna jag fått .

Vi kommer att träna vidare både dressyr och hoppning. Nu ska jag krypa ner u sängen . Gääsp   

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards