Alla inlägg den 10 januari 2010

Av Gabriella Blom - 10 januari 2010 19:02

Idag var Llegado jättelugn. Det kan vara jättestor skillnad från dag till dag. Tyvärr var han tjock höger bak, fast förut har det varit vänster så det är väl bra att det ändrar sig. Han har ett nytt sår. Ingen aning hur han bär sig åt. Det blev i allafall bättre när jag ridit. Tog det lugnt mest skritt och lite trav. Red efter vägen först där det är belysning. Tyvärr har dom plogat så bra att asfalten kommer fram på vissa ställen. Red en stund i paddocken hemma. Först var han lite motsträvig, men sedan började han söka sig ner i rätt form. Det går rätt bra med hackamoret, han rycker inte i tyglarna. Det är ju positivt   . Har ju jobbat idag. Inte speciellt mycket folk i Birsta. Nu ska jag lägga mig i ett varmt bad och sedan fortsätta på min bok.

 Imorgon ska jag på biosupé, fick i julklapp av Andrea   vi ska se Avatar. Känns som hundra år sedan jag var på bio. Kommer inte ens ihåg vad jag såg för film. Fast det är väl inte så konstigt. Jag kan ju vara lite glömsk ibland. Kan det ha med åldern att göra???? Näää måste bero på något annat   

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards