Alla inlägg den 19 januari 2010

Av Gabriella Blom - 19 januari 2010 18:09

Har det hänt något med tiden??? Dagarna känns sååå korta. Började kl 7 med tvättstuga. Passade på att sitta och jobba vid datorn samtidigt. Pilla kom och fikade. Skyndade mig att byta om och drog iväg till Myre. Där var det svinkallt. Lisa har gjort ett strålande jobb med Early   .Han har verkligen musklat på sig. Hon sa att han gått från normal bom med tjock padd under till vid bom sedan vi började träna   . Dom fick träna på att arbeta på lite mindre volt och serpentiner. Sedan försökte vi få honom att länga traven utan att köra upp huvudet och springa fort. Allt gick riktigt bra ,fast han tyckte det var rätt jobbigt emellanåt. Men meningen med träningen är ju att han ska bli starkare så då gäller det att kämpa på. På slutet hoppade jag upp för att se om vi kunde få honom att ta höger galopp över en bom. Han tyckte det var jättekul och visst tog han galopp, men tyvärr inte höger.

När vi var klara åkte jag hem en snabbis och bytte jacka. I stan var det bara -4.

Åkte till Linda och fikade. Det var ett tag sedan vi träffades. Jag ska rida Takida någon dag nästa vecka. Kul att rida frieser igen. Llegado fick vila idag kom på att jag hade mer tid imorgon.

Gjorde nachos till middag   . Ska snart åka på ett möte. Önskar dygnet hade fler timmar.

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards