Alla inlägg den 6 januari 2010

Av Gabriella Blom - 6 januari 2010 17:21

Red i paddocken vid stallet. Llegado var spänd och ville inte riktigt gå fram. Busa och studsa gick bra men jobba var för jobbigt   Fast det är klart när det står 3 ston och stirrar i hagen bredvid så är det ju lite svårt att koncentrera sig. Jag frös bara om fötterna idag. Funderar på att köpa plaststigbyglar. Anna red litegrann på slutet, lägger ut en film   . Vi red inte så länge pga kylan. Imorgon ska jag ju in med Llegado på kliniken och dra vargtanden. Min snälla syster följer med och hjälper till med lastningen. Idag när vi ridit klart var vi och köpte pizza och sen såg vi på film. Marley och jag, fy vilken sorglig film   . Fast den var bra. Ikväll ska jag börja på fortsättningen på Da Vinci koden. Ska bli spännande. Åh vad skönt att vara ledig och hemma ikväll.

Av Gabriella Blom - 6 januari 2010 09:53

Jag hade såklart glömt mössa att ha under hjälmen. Det var väldigt kallt att rida igår. Llegado var pigg. Kallt och blåsigt då är det full fart   . Jag koncentrarade mig på att få honom mjuk och avslappnad och det gick faktiskt riktigt bra bitvis. Vi var inte ute så länge. Min näsa höll på att förfrysa. Idag ska jag rida i paddocken på gården. Den är nyplogad och fin. Solen skiner så det blir härligt. Anna ska komma med och rida lite idag. Det ska bli roligt att höra vad hon tycker. Sen ska vi köpa hem pizza och hyra film. Pernilla kommer också. Det blir en riktig mysdag. Jag är ledig tors och fred men jobbar i helgen. Nu ska jag bylsa på mig en massa kläder och åka iväg. Tar med mössa idag   

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards