Alla inlägg den 8 januari 2010

Av Gabriella Blom - 8 januari 2010 17:41

Hade fått mail att jag har plats på hoppträningen för Björne Karlsson    Gud vad spännande och lite läbbigt. Hoppas dom satt mig i rätt grupp. Var med på en hoppträning för Benny Lindström på Färsta. Red ett sto som var väldigt lite hoppad. Dom hade satt mig i den bästa gruppen (som jag brukade vara med i). Lite pinsamt när dom andra fick vänta för att jag och min häst skulle försöka ta oss över ett pyttehinder. Fast det var inte mitt fel, hade faktiskt sagt till att jag hade en annan häst och ville rida unghästgrupp. Har mailat Gittan och kollat så jag är i rätt grupp den här gången. Det är om en vecka på Timrå. Hoppas jag kan rida Llegado med bett annars får vi försöka med hackamore. Jag har tränat för björne en gång förut. Det var instruktörsträning på SRK. Red Per Olas häst Anton. Jag hade bara ridit honom några gånger innan. Hoppa kunde han, men har var väldigt dåligt riden på marken. Idag fick Llegado stå. Tyckte han behövde det efter gårdagen och det var ju väldigt kallt. Imorgon ska vi ut innan jobbet. Var och hämtade hackamoret och en del täcken och annat till Rafa. Fikade julkakor hos mamma   .

Har faktiskt tagit mig i kragen och färgat håret också. Färgen har stått i badrummet flera veckor. Jobbar ju nu lör sön så då måste man ju se hyfsat respektabel ut   .

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards