Alla inlägg den 18 november 2009

Av Gabriella Blom - 18 november 2009 08:22

Igår fm var jag ner på biblo en sväng och sedan jobbade jag hela dagen. På kvällen blev jag jättehängig. Kändes som jag hade feber. Nu har jag en hemsk huvudvärk och skulle bara vilja sova :( Meningen var att jag skulle rida ut johan en tur men jag vet inte om jag orkar. Jag ska jobba från 13-20 så jag måste kanske ta det lite lugnt tills dess och försöka kurera mig. Har tagit en Treo så det borde bli bättre snart. Det är så många som är sjuka nu. Vädret gör ju inte heller att man blir speciellt pigg. Imorgon ska jag i allafall iväg och träna en ny häst. Det är Carro som har Kings som bett mig rida hennes unghäst. Det ska bli riktigt spännande. Jag har bara sett honom på bild, men han ska vara väldigt fin. På lördag kommer ju Llegado så då blir det fullt upp.

Jag har fått indikationer på att det blir neddragningar på mitt jobb. Risken är stor att jag kommer att få sluta.

Det känns ju inte speciellt kul. Så är det någon som behöver en hårt arbetande, serviceminded och kompetent kvinna i sina bästa år så hör av er :D Jag har kollat lite smått på lediga arbeten. Många vet man ju inte riktigt vad det innebär, men jag provar gärna på nya utmaningar. Som tur är så har jag väldigt lätt för att lära och är flexibel.

Att hålla på med hästar och ha elever är ju väldigt utvecklande. Jag lär mig nya saker hela tiden. Dessutom är det ju fantastiskt roligt.

En till tråkig nyhet . Fick sms från Linda som köpte Karat. Hon hade tillkallat veterinär igår. Dom tror att Karat fått akut fång. Lilla stackars gubben. Jag hoppas verkligen att det går bra.

Jag hoppas jag får skriva en massa goda nyheter nästa gång.


Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13 14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards