Alla inlägg den 8 november 2009

Av Gabriella Blom - 8 november 2009 20:10

    

Av Gabriella Blom - 8 november 2009 19:40

Nu har jag jobbat 2 dagar. Sjukt mycket folk på lördag lite mindre idag. Är pigg på kvällen och jättetrött på morgonen. Det tar tid att ställa om kroppen till svensk tid.Tänker berätta lite mer om hur det är att vara i USA. Vi har ätit frukost ute nästan varje dag.  Hade frukost på hotellet bestående av rostad franska kaffe och marmelad. Inte så jätteroligt. Så vi åt aldrig där. Några dagar köpte vi hem mat. Vi hade kyl/frys och mikro på rummet. Då blev det juice, bagels med creme cheese (lax el jordgubbssmak) och färsk melon. Våra favorit frukost ställen är Denny´s. IHOP (international house of pancakes) och Golden Coral. På G D har dom buffe'. man äter så mycket man vill för ca 40 kr. Det finns bacon, ägg, skinka, hashbrowns, äggröra,korvar, kyckling, pannkakor,gröt, yogurt, frukt mm OCH dessert :D Lägger in bilder från frukostgodsakerna. Det är konstigt att när man är där så känns det inte alls konstigt att äta morotskaka eller mjukglass till frukost. Fast jag är ganska less så sött nu. Förutom mat så kommer dom och fyller på kaffe eller annan dryck hela tiden. När man ätit en sån frukost så är man mätt hela dagen. Jag lovar.

Mer om USA kommer imorgon. Det finns ju hur mycket som helst att skriva om.

Anna har skickat bilder på Llegado . Han är en riktig snygging Skrattande. Vi har bestämt att han kommer till mig helgen v 47. Jag har alltså 2 veckor på mig att komma igång efter semestern. Imorgon ska jag rida Johan. Jag har saknat honom.

      

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13 14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards