Alla inlägg den 6 november 2009

Av Gabriella Blom - 6 november 2009 19:54

      

Av Gabriella Blom - 6 november 2009 19:22

Kom hem i natt. Då hade jag kanske sovit 5 timmar på ett dygn. Kan inte sova på flygplan, det är så himla trångt. Allt har varit jättebra. Har shoppat, badat, ätit, varit på Universal Studios och 2 vattenparket. Måste skryta med att ha åkt världens snabbaste och högsta vatten "Fritt fall". Den var 140 feet och det gick 90 km/timmen. Roligt Skrattande

När vi skulle hämta hyrbil fick vi först en röd   Ford Mustang. Skitsnygg. Tyvärr var den så liten så hur gärna vi än ville så fick vi inte plats. Bytte till en Hyundai Senata -10, helt ny istället. Den gick bra och drog lite bensin. Hotellet var bra. Ska lägga ut lite kort. Det har varit värmerekord runt 30 grader hela tiden. Vi har haft sån himla tur.


Anna i Härnösand har frågat om jag kan ta hennes andalusier  Llegado och utbilda honom .  Det ska bli jätteroligt. Håller på att kolla upp var jag ska ha honom. Det blir nog i slutet av månaden. Det betyder att jag inte har möjlighet att ta hem stoet som  jag lade ut film på. Självklart rider jag hellre andalusier Skrattande. Underbara hästar. Kommer att jobba hela helgen så det blir ingen ridning förrän tidigast måndag. Längtar verkligen.

Vi var in på en jääätestor westernaffär. Köpte en supersnygg väska. Ska ta kort på den och lägga ut.

Måste åka och handla och sedan tänkte jag slappa resten av kvällen.

Skriver mer om resan imorgon.

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13 14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards