Alla inlägg den 10 november 2009

Av Gabriella Blom - 10 november 2009 20:07

Idag har jag inte gjort något speciellt. Känner mig rätt stel i benen efter ridningen. Träning är verkligen en färskvara. Känner dessutom av att jag var i ridhus igår. Alldeles slemmig i halsen och svårt att andas. Var ut och promenerade på em. Mössa och långkalsonger känns inte så kul när man gick i shorts för en vecka sedan :(

Försöker äta nyttigt igen. Det fungerar bra. Målet är att få mer ork och må bra. Det blir mycket grönsaker och frukt. Fullkorn och fibrer. Försöker dricka mycket vatten också, men det är lätt att glömma. Syrran kom och hälsade på en sväng efter jobbet. Gjorde en fruktsallad med hallonsorbet till.Jättemumsigt Såg på "Biggest Looser" på tv. Helt otroligt vad dom kämpar. Det kan inte vara lätt. Fast man undrar hur hälsosamt det är att pressa kroppen på det viset. Dom är ju inte i vidare bra form. Nu måste jag åka iväg en sväng och köpa mjölk och fylla på frukt förrådet.

imorgon har jag tvätt på morgonen och sedan ska jag jobba till 20. Tors morgon tänkte jag åka och rida Johan igen.

Allt är klart med stallplats till Llegado. Hämtar honom lör morgon den 21a. Det ska bli jätteroligt med en ny häst att jobba med.

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13 14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards