Alla inlägg den 31 januari 2009

Av Gabriella Blom - 31 januari 2009 18:29

Sov jättelänge imorse.Det är så konstigt nu för när jag vaknar så har jag så himla ont i hela kroppen.Vet inte om det är för att jag hoppar på kryckorna och ibland måste sitta jättekonstigt för att foten behöver vara högt. Igårkväll satt jag inte alls bra framför datorn.Jag har ett yogapass som man sitter på en stol. På måndag ska jag börja med det.Nu känns ju foten bättre och att sitta funkar ju.Jag vet ju att yogan gör underverk.Gäller bara att göra den.Jag utövar Kundaliniyoga som passar mig perfekt. det är lugnt och mycket andning.Men ger så bra resultat trots att det är små mjuka rörelser. For upp en sväng till mamma och pappa och fikade på em. Träffade min bror också som varit i Umeå och opererat in en ny klaff till hjärtat. Han tyckte det var skönt att komma hem. Han måste ta det väldigt lugnt ett bra tag framöver.  Min lilla tå är ju ingenting jämfört med det. Längtar såå efter att få rida. Men än har jag inte lyckats få på mig någon sko ens. SUCK !!! Fick en hög med tidningar från syrran. Nu ska jag lägga mig på sängen och läsa lite =)

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards