Alla inlägg den 22 januari 2009

Av Gabriella Blom - 22 januari 2009 13:49

Var in på vårdcentralen och dom kollade såret. Det såg bra ut , ingen infektion. Fick med bandage om jag behöver byte. Tog kort på foten m mobilen, har tyvärr ingen bluetooth på datorn så jag kan inte lägga in bilden. Foten är jättesvullen ända upp till vristen, fotknölarna syns inte ens :( Fy vad trist. Pratade med Linda igår och hon vill att jag kommer och rider Johan (han på bilden =).Han har blivit mycket starkare sen jag red honom sist. Dom har börjat med förvänd galopp nu. Längtar verkligen tills jag kan rida igen. Längtar tills jag kan gå. Efter vi varit på vårdcentralen for vi till Citygross och handlade lite. Det är världens träning att gå på kryckor. Tror att jag blir svettig och trött av att äta pencellin också. Jag är ju rätt stark, men mina händer har alltid varit lite veka. Det gör ont av att skutta omkring på kryckor. Vi åt lunch på Frasses "miniskrov" det var gott.Resten av dagen tror jag att jag ska tillbringa framför tvn. Animal Planet är bra ,när dom räddar djur från knäppisar som inte kan ta hand om dom. Finns mycket konstigt folk som inte borde få ha djur.Andrea skulle nog gå ut och gå med Ystra idag. Hoppas hon sköter sig. Ystra alltså ;)

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards