Alla inlägg den 6 januari 2009

Av Gabriella Blom - 6 januari 2009 19:15

Klev upp kl 7 idag. Skulle åka och ta ut hästarna. Det var riktigt varmt ute.Hade bokat tid kl 9 med Per-Ola att han skulle verkaYstra. Det är första gången, men jag var inte speciellt orolig . Hon är snäll att lyfta hovarna på. Allt gick bra tog ca 15 min. Sen bjöd jag på kaffe så han blev väl kvar 45 min. Alltid roligt att prata med Per Ola och få ta del av hans kunskap när det gäller hästar.Han tyckte det varit ett rent nöje att komma och verka Ystra :) Sen stack jag och Jossan ut en sväng, hon på Bess och jag på Moro. Moro har fått för sig att han inte gillar Snejdenvägen. Vill bara stanna och dumma sig. Det blev en hel del stopp och backningar ner i snödrivorna, men fram kom vi. På vägen hem var han rätt nöjd. Det har ju hänt en del dom senaste månaderna , det är lite att börja om från början.Tror han saknar Gordon och Karmel som han stod bredvid förut. Nu är det bara en massa fruntimmer i stallet :) Imorgon är jag ledig och Jossan tar hand om Ystra. Idag var det heldött på jobbet :( Det kommer nog att bli så nu ett tag framöver.

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards