Alla inlägg den 20 januari 2009

Av Gabriella Blom - 20 januari 2009 16:56

Har inte haft ont i foten alls inatt. Tog i och för sig värktabletter innan jag la mig, men dom verkar väl inte hur länge som helst. Tyckte det kändes riktigt bra tills jag skulle gå på toaletten. Insåg att jag inte över huvudtaget kunde stödja på foten. Typiskt. Lyckades på något sätt ta mig dit och tom tvätta håret. Var helt slut efteråt. Kröp in i köket med Kajsa bakom mig. Hon tyckte nog att jag var jättekonstig. Började ringa runt för att se om någon hade ett par kryckor. Inget napp. Då ringer Gerda och funderar hur jag mår och Bingo hon hade ett par kryckor i källaren. I med mer värktabletter och vi for iväg till Brgeforsen. Passade på att åka upp till mamma och fika också saffransdrömmar. Mums. Fick sms från min snälla chef som sa att våra julklappar äntligen anlänt. Micke fick åka dit och hämta paketet. En trendig väckarklocka från Georg Jensen. Kul har bara en billig som jag löpt på Ur och Penn. Hade fått mail från min kompis Lotta i S-holm. Hon ska iväg och träna för Peter Eriksson på fredag. Orättvist när en annan hoppar omkring på kryckor ;) Ska lägga ut lite annonser på unghästar som Kicki ska sälja. Har fått en massa bilder. En del var riktigt fina. Men jag måste säga att Ystra är väldigt fin för en 2 åring :)

 Nu är jag helt slut. Måste bädda ner mig framför tvn och vila en stund.

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards