Alla inlägg den 1 januari 2009

Av Gabriella Blom - 1 januari 2009 21:02

Tack Romanique för din kommentar :) Inga fler olyckor. Idag fick jag sovorgon. Gerda ringde igår kväll och sa att dom kunde ta ut hästarna imorse. Vilken lycka. det var lugnt igår. Såg dom fantastiska fyrverkerierna i hamnen sen somnade jag. Har inte gjort ngt speciellt idag. Var iväg en sväng till stallet och mockade och pussade på Ystra. Jag o Johannes såg en film "Hur man blir av med en man på 10 dgr". Har sett den förut, men jag gillar sådana där småmysiga filmer. Sen såg vi Victoria Secrets modevisning. Helt fantastisk med artister och en massa vackra modeller. Har försökt att ära "nyttigt" idag. Igår blev det en massa godis så jag har haft lite huvudvärk och känt mig seg.Mitt mål är att få mer energi och bli stark.Läste i nya Fitnesstidningen (inspiration) om en tjej som slutat med socker och hon blev sjuk när hon åt ngt onyttigt.När man gör det hela tiden vänjer sig väl kroppen.Linda ringde och undrade om jag kunde komma och rida Johan ngr. Jag ska verkligen försöka hinna rida honom minst en dag i veckan. Bara skolan börjar och jag får lite tid. Nu är det jobb hela helgen så det är väl bara att gå och lägga sig i tid. Fick tips av Gerda om ngt om heter Tetonic 2 som man dricker och det ska vara jättebra för allt möjligt. Innehåller grönt te och antioxidanter.Måste prova.

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards