Alla inlägg den 14 januari 2009

Av Gabriella Blom - 14 januari 2009 10:06

Idag känner jag mig verkligen ledig. Efter det att jag skjutsat Johannes gick jag och la mig igen. Somnade och sov i en timme.Igår var jag så himla pigg.Tror att min förbättrade kost kan ha mycket med det att göra. Men igår på fikat var jag på Charm och åt en wienersemla.Gud vad gott :) Kan det vara den som gjort att jag känner mig supertrött idag???  Intressant.

Tror mer och mer på att kosten kan orsaka många problem. Om den är mindre bra vill säga.Är lite förkyld så jag äter massor med apelsiner, dom är ju så goda nu.Har plockat ihop alla julsaker, ska ner i källaren och hämta kartongerna.Annars är det inget planerat för dagen. Jossan tar hand om Ystra, har lovat att rida Moro åt henne imorgon.Ikväll ska jag iväg till Bergsjö och träna Kristina och Arlequin.Det är synd att det är så lång att åka.Kristina (som jag vet läser det här :) tycker att vi ska flytta neröver.Men det är ju lite långt att pendla till Birsta. Annars är det ju otroligt vackert i Hälsingland.

På jobbet igår var det faktiskt rätt bra fram till 18.

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards