Alla inlägg den 27 januari 2009

Av Gabriella Blom - 27 januari 2009 18:56

Igårkväll kändes foten sådär. Men den är ju alltid värre på kvällen. Så svårt att sova.Hur man än ligger så känns foten så konstig. Tung och ivägen liksom. Så imorse tog jag av bandaget och kollade och det var alldeles rött lite varmt och vätskade. Ringde till vårdcentralen och hon tyckte att jag skulle komma dit.När jag kom dit fick jag träffa en jättetrevlig sköterska.Hon tyckte att det såg ok ut men att jag skulle komma tillbaks om det blev värre. Problemet är att foten sväller så mycket därför blir det tryck underifrån.Måste ta stygnen snart ,annars kan dom bli svåra att ta bort. Pilla var snäll och handlade åt mig idag. Bjöd på wienerbröd oxå :)

Jag får två rejäla träningspass om dagen när jag skjutsar till och från skolan. Har ju 3 trappor att hoppa ner och uppför på ett ben. Det är bra annars blir det ju inte så mycket motion. Kollade på You Tube idag först på Bent Branderup och sedan hittade jag Nevzorov Haute Ecole. Han rider utan all form av tvång inget bett, inga sporrar, inget spö. Jag gråter varje gång jag tittar på filmen. Det är så mycket våld i hästvärlden. Önskar jag kunde rida som han gör. Är så fruktansvärt ridsugen.


Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards