Alla inlägg den 24 maj 2010

Av Gabriella Blom - 24 maj 2010 09:32

Igår klev jag upp tidigt. Hämtade Anna och vi for iväg till stallet. Gjorde iordning Wille och sedan gick vi till Färsta och anmälde till 90. Jag gick runt med Wille i tältet medan Anna gick banan. Det regnade och då är man glad att framridningen är inne. Som ni såg på filmen så gick det väldigt bra fär Anna och Wille. Ett nedslag när det gick lite för fort på slutet :) Jag tyckte han hoppade bättre än i Ånge.  Åkte hem direkt för syster skulle hämta mig kl 11. Vi åkte ut till Lörudden på konstlotteri/kakbuffé. Gud vilka goda kakor =D Vann en jättefin liten tavla som jag inte har en aning om vart jag ska sätta. På torpet kanske.

På kvällen for jag och Anna till Härnösand och hälsade på Isabelle och Landryn. Han kom ju från Polen för några veckor sedan. Jättefin 5 årig skimmel valack som mest är körd tidigare. Jättetrevlig social kille. Han rör sig riktigt trevligt , men behöver stärkas och utbildas. Jag fick rida lite. Jätteroligt :)

  


Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards