Alla inlägg den 14 maj 2010

Av Gabriella Blom - 14 maj 2010 19:18

Har trimmat lite med Wille idag. Red i Färstas paddock. Mycket vändningar, skolor övergångar. Vänster galoppen var super men höger ville han inte.  Han blev lite spänd för hästarna hos Linda sprang i hagen när dom körde traktor.Jag koncentrerade mig på att få honom så avslappnad som möjligt. Kunde skritta och trava runt ett hinder lugnt och fint :) Sedan gjorde jag det i galopp. Var supernoga att sitta bra och försöka rida med sätet och inte så mycket med händerna. Det var svårare i höger, men vi fick till det riktigt bra på slutet. Åh vad roligt det är att rida   . Den 5 juni är det banhoppning på Alnö. Då tänker jag vara med på Takida. Har blivit så hoppsugen. Skulle vara roligt att ha en häst att träna o tävla. En lite äldre häst som har lite rutin. Dressyren är ju viktig i hoppningen också. Imorgon ska jag rida Takida och Anna ska rida Johan. Sedan ska vi duscha Wille inför söndagens tävling i Ånge. Det ska verkligen bli roligt.

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards