Alla inlägg den 10 maj 2010

Av Gabriella Blom - 10 maj 2010 10:08


Jag brukar inte kritisera andra ryttare. Hittade dock den här arabhingsten på youtube. Vad håller hon på med och vem är mannen som går omkring i paddocken???? Kan väl aldrig vara en tränare???? vad håller han på med???? Många frågetecken där.

Av Gabriella Blom - 10 maj 2010 08:33

Vaknade i natt och kunde knappt vrida på huvudet. Kände redan i torsdags när jag körde från Järvsö att jag var stel i vänster sida. Jag har en punkt på vänster skuldra som brukar knyta sig. Det utgår nog från den punkten upp till nacken och ner till höften. Fy sjutton. Harmasserat med Arnika och tänker lägga mig i ett varmt bad med lavendelolja innan jag ska till jobbet. Blir nog till att boka en massage tid snart. Gillar inte att ha ont. Igår jobbade jag hela dagen. Sedan hämtade jag Anna och vi for till stallet. Det var så roligt att rida. Takida har tappat båda skorna fram, så vi red i paddocken på SFRK. I början var han väldigt stel h sida. Men jag jobbade på övergångar och volter. Galoppen var mycket bättre. Han bjöd på framåt utan att ha någon häst före   . På slutet lossnade det även i höger sidan. Han kändes riktigt fin. Jag saknar dock att ha "egen" häst. Det är ändå inte samma att rida andras hästar. Men, men just nu är det ju inte läge med någon häst. Måste hitta ett välbetalt jobb först. Blir så himla sugen när jag får en massa bilder på fina hästar från Polen. Dom har en superfin toppstammad 3 årig hingst till salu. Hoppar hus och är vacker som en dag. Lägger in en bild   

    

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards