Alla inlägg den 8 maj 2010

Av Gabriella Blom - 8 maj 2010 19:30

Fy vad det är kallt. Var ute på promenad imorse. Gick i rask takt upp till Norra Berget. Då var det varmt, men på tillbakavägen i skuggan frös jag. Drack en smoothie med passionsfrukt mango och banan   Gott. Sen var det bara att dra iväg ut till Birsta. För någon vecka sedan fyllde jag i en enkät på Kronans Droghandel. Dom ringde och berättade att jag vunnit. En påse full med Vichy solskyddskrämer   Jätteroligt. Nu är det bara solen som fattas. Jobbade till kl 18. Nu ska jag slänga mig i soffan och titta på tv. Det är ju jätteskönt att slippa åka till stallet varje dag. Fast jag saknar det oxå och Rafa. Hon gick igenom besiktningen ua i Skåne. Han har en köpare på henne nu. Hoppas verkligen att hon får det bra. Dom har varit jättenöjda med henne. Imorgon ska jag rida Takida. Red Wille igår. Först tog vi en sväng i skogen och sedan på banan. Det blåste en hel del, men han skötte sig bra.

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards