Alla inlägg den 20 maj 2010

Av Gabriella Blom - 20 maj 2010 13:24

Skulle rida igår mitt på dagen, men det regnade så hemskt att jag bestämde mig för att vänta. Det var tur på kvällen var det fantastiskt väder :) Red Wille först en tur i skogen. Han  kändes trött och lite stel. Dom står ju ute dygnet runt så det är väl inte så konstigt. Efter en stund piggnade han till. Red en stund i paddocken när vi kom hem och då var han jättefin =D Idag red jag Takida. Hade tänkt hoppa men han var så trött i värmen att det bara blev några skutt. Ingen mening att tvinga honom när han inte har någon bjudning. Däremot var han mycket bättre i högervarv. Vad kul det är när saker och ting börjar lossna. Kunde rida honom ställ i höger varv i trav också. Red  inte så länge, men han var alldeles skummig mellan bakbenen. Ska iväg på utvecklingssamtal på skolan. Satte på mig shorts, men nu började regnet vräka ner. Får nog bli jeans istället. Ikväll ska jag och Anna på bio, Robin Hood. Det ska bli jätteroligt   

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards