Alla inlägg den 12 maj 2010

Av Gabriella Blom - 12 maj 2010 21:44

Idag kände jag verkligen hur mycket jag älskar att vara med djur. Red ut i skogen på Wille. Solen sken och det var så mysigt. Skrittade mest, men arbetade på att han skulle gå rakt och avslappnat. När vi kom tillbaka jobbada jag lite i paddocken. Skolor och lite skänkelvikning. Även där mest i skritt. Ville känna att jag hade koll på alla delar. När jag kom tillbaka till stallet kom stallkatten. Mimmis brorsa. Han är så himla gosig. Han kryper upp i famnen och lägger tassarna runt halsen. Man får riktiga kramar   . Igår red jag Johan oxå. han travade så mjukt och fint och jag satt riktigt bra. Trots hoppsadel. Jag kommer inte riktigt överens med hans dressyrsadel som jag skrivit tidigare. Det är svårt med hästar som verkligen är skapta i uppförsbacke. Alla sadlar lutar bakåt. Har jobbat 2 kvällar och imorgon är det sista dagen på Dressman XL. Nu tror jag att jag kommer att få hoppa in en del ändå. Det är 5 veckor tills jag ska börja på Bolagsverket. Får försöka njuta av ledigheten. Det blir ju jobb hela sommaren.

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards