Alla inlägg den 22 maj 2010

Av Gabriella Blom - 22 maj 2010 18:54

Idag har jag städat och tagit med alla sängkläder hem för tvättning. Det är första året vi är på torpet så tidigt. Brukar vara så kallt. Idag var det härligt. Ett problem bara vi har vattenläcka i skorstenen så nu växer det stora svampar i kaminen   Inte kul alls. Ska ringa försäkringsbolaget på måndag.

Vi grillade i allafall för första gången i år och satt ute och åt. Kan inte bli bättre.

I torsdags var ju jag och Anna och såg Robin Hood. Jättebra film. Bra skådespelare och bra filmat. Måste ses. Igår red Anna och jag ut i skogen på kvällen. Takida var riktigt pigg. Vi galopperade full fart. Jättekul, men jag fick fulla ansiktet med lera och grus. Nästa gång rider jag först   . Takida är verkligen snabb, fast det är inga problem att få stopp. Han tyckte det var jättekul   . Imorgon har jag full dag. På morgonen ska jag hjälpa Anna när hon ska tävla på Färsta. Sen ska jag med syrran på konstlotteri på Lörudden. På kvällen ska jag till Härnösand och hjälpa Isabelle med hennes nya polska häst. Allt ska bli jättekul. Nu måste jag susa ner i tvättstugan och sedan blir det bubbelbad.

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards