Alla inlägg den 15 mars 2010

Av Gabriella Blom - 15 mars 2010 07:59

 Inget mer Let´s dance för mig alltså. Jag håller med dig Carina att visst behövs det clowner och "Charmiga" människor. Fast det är tråkigt att riktigt duktiga dansare som också tränar stenhårt ska åka ut. Däremot är jag helnöjd med Melodifestivalen. Jag älskar Annas röst. Hade måsta bojkottat Eurovision också om Manboy eller Unstoppable hade vunnit. Vilka skitlåtar, låter likadant som alla andra. Gud jag börjar nog bli gammal   . När jag var tonåring hade jag nog också röstat på någon söt kille. Fast det är ju låtarna som ska tävla inte artisterna. Jag har ganska bred musiksmak mina favoriter var Road Salt och Underbart. Hmm lite olika låtar fast dom har liksom fastnat. I bilen lyssnar jag just nu på Daughtry och Nickelback   :D .

I lördags åkte jag till stallet tidigt och tog ut hästarna. Anna skulle ju iväg och hoppa med Wille så jag skyndade hem och bytte om. Hann se båda klasserna innan jag skulle iväg och jobba. Dom var jätteduktiga   . Det blev ingen ridning för mig. Igår däremot så var jag och Anna ut en sväng på kvällen. Vi skrittade bara, för nu har asfalten kommit fram på vägen. Rafa var så lugn och kändes riktigt mjuk och fin   . Idag kommer dom och provrider. Jag hoppas att dom ska tycka om henne. Fast jag har svårt att tänka mig annat. Det ska bli roligt att få mer tid för Takida. Han är ju så himla fiiin   . När jag jobbade som ridlärare på THF intervjuade eleverna mig. Dom frågade vad som var min drömhäst. En svart hingst svarade jag   . Japp nu rider jag en i allafall. Även om han inte är min. Ska ta med kameran och fota honom någon dag. Förutom att visa Rafa så har jag en lång lista på saker som ska göras idag. Viktigast är att åka till vet och köpa kattmat. Mimmi är bra nu efter operationerna och pälsen har växt ut . Dags att sätta igång alltså. håll tummarna att allt går bra med Rafa   

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16 17
18
19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards